O Paxarote di:


Cerca do río, unha pega parolaba nun olmo coa ollada no ceo. Regueifaron os merlos. Unha pasada por arriba do peregrino macho e a pega escondeuse nunhas matas. De pronto, un fogonazo no día. O falcón brillou entre nubes coma raio de sol pasaxeiro. Despois, deixou atrás un fundido en gris e desapareceu.

(El Peregrino. J.A. Baker. Traducción de Xosé Manuel Varela)

Todas as fotografías publicadas neste blog foron obtidas en estado salvaxe. Sen cebos, reclamos ou gravacións. Priorizando o benestar das aves e tratando de non interferir no seu comportamento.

viernes, 25 de noviembre de 2016

LAVANDEIRA BRANCA

Lavandeira / Lavandera
A última vez avistara unha garza cincenta (Ardea cinerea) na praia de Seiruga, e decidín probar sorte a ver si aínda estaba por alí.
Si estaba eu non a vin.
Así que fun dar unha volta pola beira da marisma coa esperanza de ver algunha limícola ou passeriforme enredando na comida. Pero non era o meu día.
A area mollada non foi o que máis me molestou. O que de verdade me fodío, foi que me tumbei nun cagadoiro de gaivotas para facerlle a foto a esta lavandeira.
¿Non parece que se está a rir de min?

No hay comentarios:

Publicar un comentario

¿Tes algo que contarme?